Pirkimo sąlygos
MB „Baltic Foot“ taisyklės, apibrėžiančios pirkimo sutarties sudarymą bei šalių įsipareigojimus.
Rekvizitai:
- MB Baltic Foot
- 305668273
- LT100013635318
- Tilžės g. 68, Šiauliai
- +37064568691
- LT037044090101568888
- SEB Bankas
1. Pagrindinės nuostatos
1.1. Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio prekes www.balticfoot.lt elektroninėje parduotuvėje (toliau – Pirkėjas), ir Baltic Foot, MB (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje. Įsigydamas prekes elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas sutinka su šių Taisyklių taikymu.
1.2. Užsakymo patvirtinimas ir informacija apie užsakymo būsenų pasikeitimą siunčiama el. paštu, kuris buvo nurodytas registracijos metu, arba jeigu perkate kaip svečias, pirkimo proceso metu.
2. Pirkimo ir pardavimo sutarties sudarymas
2.1. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo tada, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo. Tais atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis privalo nepateikti užsakymo.
3. Pardavėjo teisės
3.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) jam galimybę naudotis elektronine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
3.2. Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
3.3. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti šias Taisykles, pakeistas Taisykles paskelbdamas elektroninės parduotuvės tinklalapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams.
3.4. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
4. Pardavėjo pareigos
4.1. Pardavėjas įsipareigoja dėti pastangas, sudarant sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Pardavėjas nesuteikia jokių garantijų, kad elektroninė parduotuvė veiks nenutrūkstamai ar kad duomenų perdavimas bus be klaidų. Pardavėjas neatsako už jokius Pirkėjo nuostolius, susijusius su elektroninės parduotuvės veikimo sutrikimais ir (ar) duomenų perdavimo klaidomis.
4.2. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pateikti užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui, atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 10 darbo dienų. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepateikimą.
4.3. Pardavėjas įsipareigoja laikytis kitų šiose taisyklėse nustatytų reikalavimų.
5. Pirkėjo teisės
5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje, vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais.
5.2. Pirkėjas (vartotojas) turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju, apie tai raštu pranešdamas Pardavėjui per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju tik tuo atveju, jei prekė yra kokybiška, nebuvo naudota arba sugadinta ir iš esmės nepasikeitė jos išvaizda.
5.3. Pirkėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
6. Pirkėjo pareigos
6.1. Pirkėjas privalo sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą, taip pat kitus mokėjimus (jei tokie nurodyti, sudarant sutartį) ir priimti užsakytas prekes. Už prekes Pirkėjas sumoka Baltic Foot, MB pagal sąskaitas arba tiesiogiai per elektrorinę bankininkystę arba grynais pinigais prekių pristatymo metu, prekes atvežusios kurjerinės tarnybos įgaliotam atstovui.
6.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
6.3. Pirkėjas privalo patvirtinti mokėjimo pavedimą Pirkėjo banke internete, į kurį pateikiama nuoroda iš elektroninės parduotuvės (tuo atveju, jei Pardavėjas su Pirkėjo banku turi sudaręs atitinkamą sutartį). Pirkėjo pasirinktos prekės rezervuojamos bei Pardavėjas imasi vykdyti pirkimo-pardavimo sutartį tik tada, kai Pardavėjas gauna pranešimą iš Pirkėjo banko apie atliktą mokėjimą už pasirinktas prekes.
6.4. Pirkėjas privalo laikytis kitų Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.
7. Atsiskaitymo būdai
7.1. Apie sėkmingą arba nesėkmingą apmokėjimą būsite informuoti el. paštu.
8. Pristatymas
8.1. Užsakymai, atlikti iki 12 val., paprastai išsiunčiami tą pačią darbo dieną. Užsakymai, atlikti po 12 val., gali būti išsiųsti tą pačią arba kitą darbo dieną. Siuntimo trukmė – 1–2 darbo dienos. Užsakymai pristatomi per mūsų partnerį „DPD Lietuva“. Galite pasirinkti, ar užsakymą norite gauti iki durų, ar į DPD paštomatą Lietuvoje.
Siuntimo kainos:
Pristatymo būdas | Kaina |
---|---|
Iki durų | 5,50 € |
Į paštomatą | 2,80 € |
Į siuntimo kainą įskaičiuotos visos pakavimo ir siuntimo išlaidos. Užsakymams nuo 60 € siuntimo išlaidos netaikomos.
8.2. Už prekes galite atsiskaityti pristatymo metu, tačiau ši paslauga kainuoja papildomai – 2,50 €. Prieš pasirinkdami šį mokėjimo būdą, įsitikinkite, kad sąlygos Jums tinkamos. Atsiskaitymo galimybės:
- Iki durų: grynaisiais arba banko kortele.
- Į paštomatą: tik banko kortele.
8.3. Neatsiimta siunta:
Jei Pirkėjas neatsiima siuntos iš paštomato arba kurjeris negali pristatyti siuntos iki durų, ji automatiškai grąžinama Pardavėjui. Tokiu atveju Pirkėjas gali:
- Susigrąžinti sumokėtus pinigus, atskaičius siuntimo išlaidas (2,80 € arba 5,50 €).
- Pasirinkti pakartotinį siuntimą, dar kartą apmokant siuntimo išlaidas.
Užtikriname, kad pakavimo medžiagos yra kokybiškos ir Jūsų siunta tinkamai apsaugota.
9. Grąžinimas
9.1. Jūs turite teisę per 14 dienų atsisakyti sutarties arba pakeisti kokybišką prekę nenurodydami priežasties, jei:
- Prekė nėra naudota, sugadinta ar pažeista jos prekinė išvaizda.
- Prekės pakuotė išliko nepažeista.
- Prekę apžiūrėjote tik taip, kaip tai galėtumėte padaryti fizinėje parduotuvėje.
9.2. Grąžinimo išlaidos:
- Kokybiškos prekės: Grąžinimą apmoka Pirkėjas, naudodamasis kurjerio paslaugomis ir siųsdamas prekes savo lėšomis.
- Nekokybiškos prekės: Jei prekė yra nekokybiška, grąžinimo išlaidas apmoka Pardavėjas.
9.3. Svarbu: Apie grąžinimą informuokite mus el. paštu info@balticfoot.lt. Grąžinamos prekės turi būti tinkamai įpakuotos, kad transportuojant jos nebūtų sugadintos. Grąžinimo adresas:
- MB Baltic Foot
- Tilžės g. 68, 78157, Šiauliai, Lietuva
- Tel. +37064568691
10. Nekokybiškų prekių grąžinimas
10.1. Pranešimas apie defektus: Pirkėjas, pastebėjęs prekės defektus, turi informuoti Pardavėją el. paštu info@balticfoot.lt ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo.
10.2. Grąžinimo terminas:
- Pirkėjas privalo grąžinti nekokybišką prekę per 14 kalendorinių dienų nuo jos gavimo.
- Jei defektas atsiranda per 2 metų garantinį laikotarpį, Pirkėjas turi grąžinti prekę nedelsiant po defekto atsiradimo ir apie tai pranešti Pardavėjui.
10.4. Defekto vertinimas:
- Gavęs nekokybišką prekę, Pardavėjas per 14 kalendorinių dienų įvertina defekto atsiradimo priežastį.
- Jei nustatoma, kad defektas atsirado ne dėl Pirkėjo kaltės, Pardavėjas įsipareigoja:
- Pakeisti prekę į naują arba
- Grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
10.5. Išlaidų padengimas:
- Pardavėjas apmoka nekokybiškų prekių grąžinimo išlaidas, jei defektas atsirado ne dėl Pirkėjo kaltės.
10.6. Pinigų grąžinimas:
Jei prekė yra grąžinama, Pardavėjas grąžina pinigus ta pačia mokėjimo priemone, kuria buvo atliktas apmokėjimas, per 7 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo arba gavus įrodymą apie prekės išsiuntimą.
11. Pažeista siunta
11.1. Pristatymas iki durų:
Siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote pažeidimų:
- Informuokite kurjerį.
- Užpildykite Pakuotės pažeidimų aktą kartu su kurjeriu.
- Patikrinkite siuntos turinį ir, jei prekių būklė pažeista, užfiksuokite tai nuotraukose.
11.2. Atsiėmimas iš paštomato:
Siuntos pakuotės kokybę, prekių asortimentą ir komplektiškumą tikrinkite nedelsiant. Jei pastebėjote pažeidimų, praneškite apie juos el. paštu: info@balticfoot.lt ne vėliau kaip per 14 dienų nuo siuntos atsiėmimo.
12. Bendra Atsakomybė
12.1. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
12.2. Už pirkimo ir pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis elektronine parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
12.3. Atsižvelgdami į LR elektroninio parašo įstatymo 8 str. 3 d. nuostatas, Pirkėjas susitaria su Pardavėju, kad Pirkėjo veiksmų elektroninėje parduotuvėje patvirtinimas prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenimis (atpažinimo kodu) turi Elektroninio parašo įstatymo 8 str. 1 d. įtvirtintą elektroninio parašo teisinę galią (t. y. turi tokią pačią teisinę galią, kaip ir parašas rašytiniuose dokumentuose ir yra leistinas kaip įrodinėjimo priemonė teisme). Pirkėjas privalo saugoti savo prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenis ir jų neatskleisti, užtikrinti, kad duomenys būtų žinomi tik jam pačiam ir duomenimis naudotųsi tik jis pats, neperduoti ir kitais būdais nesudaryti galimybės kitiems asmenims su tais duomenimis susipažinti ar jais pasinaudoti. Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenys galėjo būti sužinoti kito asmens, nedelsiant apie tai pranešti Pardavėjui, taip pat nedelsiant informuoti Pardavėją apie prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenų pažeidimą ar paviešinimą. Visi veiksmai, atlikti naudojantis Pirkėjo atpažinimo kodu, laikomi atliktais Pirkėjo, ir Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už tokių veiksmų pasekmes.
12.4. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas.
12.5. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje vaizduojamos prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais neatitinka realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
12.6. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai dėl jos kaltės patirtus tiesioginius nuostolius.
13. Informacijos siuntimas
13.1. Pardavėjas visus informacinius pranešimus ir pranešimus tiesioginės rinkodaros tikslais, siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
13.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo elektroninės parduotuvės kontaktų formoje pateiktais duomenimis (el. paštu info@balticfoot.lt).
14. Baigiamosios nuostatos
14.1. Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad visa informacija, kuri pateikiama Pardavėjo elektroninės parduotuvės tinklalapyje (įskaitant, bet neapsiribojant, šias Taisykles, informaciją apie Pardavėją, siūlomas prekes ir paslaugas bei jų savybes, Pirkėjo teisės atsisakyti pirkimo ir pardavimo sutarties įgyvendinimo tvarką, Pardavėjo teikiamas prekės priežiūros paslaugas ir garantijas (jeigu jos suteikiamos) laikoma pateikta Pirkėjui raštu.
14.2. Visi nesutarimai, kilę ar susiję su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.